juni 2012

God Morgen

Heei <3 Nå våkna jeg just det er veldig tidlig men men :( får sove lenger i morra. nå får jeg jo snart besøk og <33333 av stine det blir Chill <333 Gina kommer nok snart tilbake og blogge...

Fotball skole

Jeg har vært på fotball skole i 3 dager så har ikke hat tid :(men dette er det siste inlegge for meg i dag for jeg reiser på telttur snart.Sommer feien min er ganske travel disse uken for skal til,...

29.06.2012

Heei ♥ Idag har jeg vært på besøk hos stine <3 med sarah <3 Det var kjempe gøy ♥♥♥ Ellers har jeg ikke gjort så mye... så det er ikke noe og skrive om i dag ! :( i mo...

Fint Vær

Heeei <3 i dag er det endelig kjempe fint vær her i mandal :D <333 og det betyr stranda med jentan <333 det blir kjempe chill <3 Skal på sjøsanden med Julie,Ingrid og kansje Åse Marie ...

27.06.2012

dette her er gina <3333

Halo igjen

Sorry for kjedelige innlegg men vi har så mye og gjøre men jeg tenkte og legge ut noen bilder nå for gøy ;) det er lenge siden de er tatt men tenkte så det ble litt lengre inlegg :D <3333333 ...

Heei

Sorry for sent innlegg i dag også men er så opptatt for tiden så det blir ikke tid før på kvelden :/// men skal prøve og skjerpe meg på det !!!!! I dag har jeg vært i byen med noen venner sykt gøy...

Sorry for sent innlegg !!!

Hei sorry for sent innlegg. men vi har vært så opptate i dag , jeg kom ikke hjem før klokka 9..... Meg og gina har vært i byen med noen venner og det var sykt gøy<3333333 det er grunnen for sent...

sorry forresten!

Har hat overnatting så har ikke hat tid til å skrive noe, har vært så opptatt soooorry!

England vs Italia

Italia vant :( hadde et lite håp på England i VM men,men. Først 2. omganger, så 1 eksta omgan for ingen hadde skårt ... så straffe for ingenskorte i den eksta omgangen heller. jaja. Da venetr jeg t...

Endelig Hjemme

Hei alle sammen :D <33333333333 Nå er jeg kommet hjem etter en fantastisk Helg i tønsberg og Oslo jeg har storkost meg :D På fredag var det sykt fint vær i Oslo og det var 28grader ute ( helt v...

Uff

Det sprut regner her i Mandal ! sitter forsatt i pyskjamas :DJeg er mesundelig på Iselinsom er på vei/ er i oslo nå ... ♥♥♥♥♥♥

09:07

Det er andre dag i sommer ferien og jeg står opp klokka 09:07 helt sykt!! Jeg pleier å stå opp klokka 11 eller noe og det er bare i helgene.-Gina ha en fin dag videre ♥

21.06.2012

Meg som er i den ball greia :D men det var alle inleggene fra meg denne ganga hade alle sammen klem fra Iselin <333333

Gina som er i den ballen på vannet <33333 Flinka <3

Det er en slags topp som er fin og ha under noe aent eks den toppen jeg kjøpte <3 :D Pris 59kr på Gina tricot :D

21.06.2012

Litt utydelig bilde men... Den er kjøpt på Gina tricot og kosta 74.50 på tilbud :D <33 Vanlig pris er 149kr

Den er kjøpt på h&m og kosta 50kr siden den var på tilbud Vanlig pris 99kr.

Sørlands senteret

Heeei alle sammen <3 I dag har vi vært på Sørlandsenteret og shoppa litt. Det var utrolig gøy og så var det ikke så mye folk :)... og så prøvde vi en ting som man var inne i en stor ball og gikk...

Gøøy ! &#9829;&#9829;

Kjempe gøy å ha overnatting av Iselin. I morgen kjører vi til kr.sand kl 10:00 gleder meg !Ha en GOD kveld ♥♥♥♥♥- Gina

Heei &#9829;

Hei alle sammen, nå har meg og Gina laget en ny blogg, som vi kommer til og blogge på vær dag. Vi skal vertfall prøve og få tid til det :D og Håper du liker bloggen vår, og at du kommer innom vær d...

Velkommen til min blogg!

Dette er den første posten på min nye blogg ;)
ihgs

12, Mandal

Vi er to jenter fra mandal. du finner ut mye om oss i bloggen HÅPER du kommer til å like den :D